איך-תוכלו-להכניס-וודאות-לשרשרת-האספקה-החכמה-שלכם-בעידן-של-חוסר-וודאות-01

Designed by Pixabay

איך תוכלו להכניס וודאות לשרשרת האספקה החכמה שלכם בעידן של חוסר וודאות?

רשתות שרשרת אספקה חכמות שמונעות על ידי מטרות ויעדים מסייעים למובילי שרשרת האספקה לחדש כל הזמן, לבנות יתרון תחרותי ולשפר את התוצאות העסקיות בעולם המשתנה והמאתגר ללא הרף. אז אלו פעולות נוכל לעשות?

צרו ריכוז לקוחות אמיתי

יתרון תחרותי וצמיחה עתידית נשען על רשתות אספקה ​​שיכולות לספק מוצרים, שירותים וחוויות חדשניים והיפר-פרסונליים .

צמצום הוצאות כדלק לצמיחה באמצעות רווחיות.

צמצום ההוצאות המשתנות מסייעות למנהלי שרשרות האספקה לנהל שונות, לשפר ביצועים,  להגדיל את הערך ולממן השקעות עתידיות  שישנו את העסק.

להתקדם במהירות ובזריזות

רשתות אספקה המשולבות בכח אדם ומערכות תומכות מיועדות למהירות, זריזות, גמישות, ראיה רחבה, הלקוח במרכז ושיתוף פעולה עם מערכות אקולוגיות.

עשו טוב לחברה ולכדור הארץ

רשתות אספקה אחראיות, קיימות ושקופות מעלות את ערך המותג ובונות אמון מכריע מול לקוחות, שותפים וחברות.

צמצמו את הסיכון, הגבירו את הביטחון ובנו חוסן ויציבות

איך אנחנו גורמים לזה לקרות ?

אנחנו מחברים מודיעין יישומי ומומחיות דיגיטלית מתקדמת באופן שמציב את האנשים במקום הראשון. בשילוב עם יכולות החדשנות הגלובליות שלנו ושותפויות מפתח, אנו עוזרים לגרום לרשתות האספקה ​​לעבוד טוב יותר, מהיר יותר ועם חוסן רב יותר.

טרנספורמציה שרשרת אספקה ​​ממוקדת על ידי הלקוח

הלקוחות של היום מצפים ליותר. שרשרת אספקה ​​ממוקדת על ידי הלקוח היא המפתח לפתיחת היצע שירותים מובחן שמניע צמיחה בהכנסות.

שימו את הלקוחות במרכז

יתרון תחרותי וצמיחה עתידית יהיו נחלתם של רשתות האספקה ​​שיכולות לספק מוצרים, שירותים וחוויות חדשניים והיפר-פרסונליים.

כאשר תשומת הלב של הצרכן עוברת במהירות לעבר שירותים וחוויות, הלקוחות מצפים מחברות שיספקו חבילה הוליסטית יותר סביב המוצר. רשתות אספקה ​​ממלאות תפקיד מכריע בהעברת חוויות לקוח ערכיות אלה.

עבור מנהלי שרשרת האספקה ​​הראשיים, ביצוע פעולה זו הוא מורכב ביותר. עליהם לאמץ אסטרטגיות שרשרת אספקה ​​חדשות אשר מציבות את הלקוח במרכז של כל מה שהם עושים.

ניהול הוצאות משולב

השתמשו במינימום הוצאות כדי לשפר את הנראות, לשפר את השליטה, לשנות רכש ולשחרר כספים להשקעות חדשות המאפשרות טכנולוגיית רכש ומימון מובילה.

השתמשו בשרשרת אספקה ​​מבוססת אפס הוצאות כדי למקד ערך, לנהל את עלויות העיצוב בצורה יעילה יותר ולשנות ניתוח שרשרת האספקה.

שרשרת אספקה בת קיימא ואחראית

הגבירו את האמון מול הלקוחות והספקים באמצעות שקיפות ואחריות, כיוונו למינימום פליטת גזים וליותר תעשיה ירוקה ואמצו את שרשרת האספקה ​​המעגלית.

שינוי זריזות תפעולית

השתמשו בניתוח עמוק ורחב של שרשרת האספקה כדי להגביר את השקיפות, לשחרר חסמים, להפוך את המורכבות לטובתכם ולעצב מחדש את הפעולות סביב ערך לקוח.

לסיכום

כפי שאנו מבינים, חוסר הוודאות דורש מאיתנו ליזום צעדים מונעים. כדי לצמצמם את חוסר הוודאות עלינו ליצור ריכוז לקוחות שייצרו לנו ייתרון תחרותי אל מול הספקים וכך לצמצם הוצאות, להתקדם בזריזות תוך ראיה רחבה שהלקוח במרכז ולשלב מודיעין ומומחיות דיגיטלית מתקדמת.