Designed by freepik.com

7 סיבות לעזוב הכל ולהתפטר מהעבודה שלך

האם להתפטר כדי לקחת משרה רווחית יותר? ברור שכן.

האם לעזוב כדי לקחת תפקיד עם אחריות והתפתחות? בהחלט.

יש הרבה יותר סיבות לעזוב את העבודה שלך (ברגע שיש אופציה אחרת כמובן) והם כולן נופלות תחת קטגוריה אחת עיקרית, החיים קצרים מידי..

החיים קצרים מידי מכדי לחזור הביתה כל יום מתוסכל. החיים קצרים מידי בשביל הבוס הנורא או תחושת הניצול וההרגשה שלוקחים אותך כמובן מאליו. החיים קצרים מדי כדי לא להיות מאושרים ולממש את עצמך. הנה סיבות להפסיק להיות אומלל ולהתחיל לחפש משהו יותר טוב.

1

כשלא מעוניינים בחוות דעתך
לכל אחד יש רעיונות. וכולם אוהבים שלוקחים את הרעיונות שלהם ברצינות ואולי אפילו מיישמים חלק מהם. התחושה הזו שתרמת בדרך היא מהנה ומספקת במיוחד. אבל כשהבוס שלך או החברה מבטלים אותך או אפילו צוחקים על הרעיונות שלך, זה לא רק מעליב, זה מוריד מוטיבציה עד שלא אכפת לך משום דבר בעבודה.

2

כשהביקורת היא פומבית.
כולנו צריכים משוב בונה ולפעמים גם דחיפה קלה. כולנו צריכים להגיד כשאפשר לעשות משהו טוב יותר ולהסביר גם איך עושים את זה. אבל זה צריך להיות בשיחה פרטית. החיים קצרים מידי מכדי להסתובב ולחכות לביקורת הבאה ואפילו השפלה בפני אנשים אחרים.

3

כשלא שומעים את המילה "תודה"
כולם זקוקים לשבחים. כולנו צריכים לדעת מתי אנחנו עושים משהו טוב.
ואין דבר כזה מישהו שלא עושה אפילו משהו אחד טוב בעבודה שלו, אחרת למה הוא עדיין מועסק?

Photo by Heidi Fin on Unsplash

4

כשאין לך מטרה.
כולם אוהבים להרגיש חלק ממשהו גדול יותר. כולם אוהבים להרגיש שהם משפיעים לא רק על התוצאות אלא גם על חייהם של אנשים אחרים.
החיים קצרים מדי בשביל ללכת הביתה כל יום בהרגשה כאילו עבדתם … אבל לא עשיתם שום דבר משמעותי.

5

כשאת/ה בורג במכונה גדולה יותר
כולם ניתנים להחלפה. כולם, בסופו של דבר, עובדים עבור משכורת. אבל כולם גם רוצים לעבוד יותר מאשר בשביל משכורת. הם רוצים לעבוד עם אנשים שהם מעריצים … והם רוצים להיות מכובדים ונערצים בתמורה.
אם הבוס שלך לא מפסיק מדי פעם לדיון מהיר על משפחה, שיחה לא רשמית כדי לראות אם אתה זקוק לעזרה, או פשוט לומר מילה טובה … אז אתה רק בורג במכונה גדולה יותר והחיים קצרים מידי לזה.

6

כשזה הופך לסבל ללכת לעבודה
לכל עבודה יש ​​חסרונות. (בטוח שגם מנכ"ל צריך לעשות כמה דברים שהוא לא נהנה מהם.) אבל לכל עבודה צריך להיות גם כמה רגעים משעשעים. או רגעים מרגשים. או רגעים מאתגרים. או היבט כלשהו שגורם לך לחשוב, "אני מצפה לעשות את זה …"
החיים קצרים מכדי לבזבז את הזמן ולהשתעמם.

7

כשאין תקווה לעתיד טוב יותר
כל עבודה צריכה להוביל למשהו: בתקווה קידום, אבל אם לא את ההזדמנות לקחת על עצמו אחריות נוספת, ללמוד דברים חדשים, להתמודד עם אתגרים חדשים … להרגיש כאילו מחר יש את הפוטנציאל להיות שונה – בצורה טובה – מאשר היום.  בוס הגון עובד כדי לשפר את עתידה של החברה. בוס טוב עובד כדי לשפר את עתידה של החברה ושל העובדים שלה – כי הוא מבין שהם שלובים יחד.
החיים קצרים מכדי לחיות בלי תקווה.

בהצלחה 🙂